søndag 2. september 2012

Ny vogn

Jeg har sett i øynene at å bygge opp vognen som ble demontert, ville bli et FOR stort prosjekt. Svoger som er snekker anslår at jeg ville bruke rundt 500 timer på jobben, og det blir altfor mye. De siste ukene har jeg derfor vært på utkikk etter en annen brukt vogn, som ikke er så vannskadet som den første.

Søndag 2. september hentet vi denne utenfor Hjørring.
Dette er en kjøkken/badevogn, på 390 cm lengde, og 240 cm bredde.
Den er innredet med enkelt kjøkken, dessuten baderom med WC, vannvarmer og dusjkabinett.
Planen er fortsatt å benytte denne som pendlerhybel, uten de ovennevnte fasiliteter som blir demontert. Og gjerne solgt hvis jeg kan få noen kroner for det jeg ikke trenger.

I Danmark kan skurvogner fraktes på vei, i max 30 km/t, og denne vognen hadde alm. hengerkobling.
Turen fra Hjørring til Fr.havn tok en drøy time, og vi fikk se mye fin natur, hehe.
Vognen ble deretter plassert på campingparkeringen utenfor blokken vår, inntil mandag hvor den skal til Lars. Den gamle skurvognen har jo bare asklene igjen nå...

Litt slitt i malinga kan du si

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar