tirsdag 29. januar 2013

På handletur til Bauhaus og IKEA

Formiddagen i dag har gått til handling i Aalborg.

I Bauhaus ble det kjøpt:
- plissègardiner som kan trekkes både opp og ned trådløst til døren og vinduene
(nesten mørklegningsgardin, men til flere tusen kroner mindre enn hva tilsvarende 100% mørklegningsg. ville kostet hos Garant)
- dør og karm til garderobeskapet
- utvendig lampe ved inngangsdøren
- div. skruer og vinkler til bygging av møblene

I tillegg kikket jeg på typer bordplater, for å finne den letteste OG samtidig en som passer til vinylen på gulvet.

På IKEA ble det kjøpt:
- madrass og lameller
- kurver til å ha på hyllene

Kikket dessuten på sengetøy, stoffer og stolen jeg ble anbefalt å kjøpe.

Biltema ligger rett ved IKEA, så der kjøpte jeg en håndpumpe til vasken, for å se om den kan brukes til mitt behov. En standard type håndpumpe til vask koster rundt 900 kr i båtbutikker, og så viktig er det tross alt ikke for meg.

Det meste ble plassert i vogna, da jeg skal til Norge for å arbeide i kveld, og blir borte en ukes tid.
Kan ikke si det frister mye å reise på jobb til Norge, nå som jeg har sååå mange ting jeg gleder meg til å bygge og få klart.

Håper å kunne ta med vognen til Norge i neste arbeidsperiode, som er i slutten av uke 8 i februar...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar