søndag 7. april 2013

Musikkanlegg og kabelorden

Jeg vil gjerne ha en ryddig bordplate, så mest mulig av kabler og utstyr skal gjemmes vekk.
I åpningen mellom skapene under bordet har jeg satt opp en kurv/kabelsamler som skal holde dette på plass.

Men når det gjaldt musikkanlegget, som består av en en subwoofer, to satelitthøytalere og en liten Bluetooth-radio som settes i PCens usb-inngang, kunne ikke begge ledningene kobles fra kassen (midt på bildet over). Jeg måtte derfor kappe over den ene ledningen, stikke den gjennom kabelhullet innerst på skrivebordet, og koble dem sammen igjen.

Etter noen gode råd fra noen som har gjort dette før, tok jeg jobben i går kveld. Resultatet ble meget bra til å være første gang, se bildet under).

På det øverste bildet begynte jeg imidlertid å skjøte kablene sammen igjen, FØR jeg hadde stukket den gjennom hullet i arbeidsbordet... Det var også ganske sent på kvelden ;-)

Det viste seg å totalt være 10 ledninger inne i den tykke kabelen. Hadde håpet på 2-4 stk...






  
Eneste bildet i innlegget som ble tatt med Samsung...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar