onsdag 21. november 2012

Hybelvognens planløsning

Omtrent som bildet viser, kan jeg tenke meg innredningen i hybelvogna.

Sengen er ca 80 cm over gulvet, og får da god plass til sesongtøyet mitt under.
Adgang via en eller to skapsdører.
Øverst på endeveggen blir det et langt vindue som kan åpnes. Det gjør at jeg kan lage gjennomtrekk når jeg lufter, pluss at det gir naturlig dagslys inn i soveavdelingen, som ellers kan bli litt mørk fordi alle vinduet og døren er helt i vognens motsatte ende. 

Utgangsdør hvor det blir laget en tilpasset trapp over vangene.
Døren er 100 cm bred, og er oppdelt i 3 like store glasspartier. Dermed blir det også som et stort vindue, i gavlen på vogna. Her får jeg utsikt ut over Oslofjorden når jeg sitter i stresslessen.

De gule sirklene er lamper.
Vasken ved fotenden av sengen er jeg ikke sikker på om jeg vil innstallere.
Den stiplede halvveggen ved siden av, beror også på om det blir vask.

Under skrivebordet setter jeg inn skuffer på hver side.
Vinduet monteres midtstilt foran skrivebordet.

Men, endringer kommer sikkert på underveis :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar