mandag 12. november 2012

Salgsopprydning - og penger tilbake

Joda, jeg er i gang.
Ting tar bare litt tid, og selv om jeg har fri 12 dager i slengen, er det jo en weekend i hver ende, så faktisk har jeg reelt ikke mer enn 5 ordentlige arbeidsdager hver tredje uke.
Og årstidens vær gjør det ikke akkurat mer fristende å jobbe ute med et slikt prosjekt...

Den siste måneden har jeg ryddet opp og solgt unna en del ting fra den første vogna, samt deler som er demontert fra den nye. Her er nå bade-delen ryddet vekk, så hele vognen består nå av ett stort rom.

Ting som er solgt:
- Akslene fra den gamle skurvognen, kr 950,-
- Vannvarmeren fra den nye, kr 400,-
- Et kjøleskap, kr 350,-
- Kobberrør, kr 311,-
I tillegg fikk jeg i sommer en gammel campingvogn som er demontert (og skal bli tilhenger/trailer), og fra den har vi også solgt:
- Gassflasker, kr 350,-
- Forteltet, kr 1.150,-
Totalt kr 3.511,- som motregnes investeringene på vognene.

Hadde jeg vært enda mer tålmodig, kunne jeg nok også fått solgt både isolering og enda en vannvarmer. Men sånn er det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar