søndag 31. mars 2013

Plakatbildene hengt opp - wow!

Så fikk jeg også montert og hengt opp plakatene i bilderammer, og størrelsen passet helt perfekt på veggene etter min mening. Rammenes sorte farve går igjen i lamper og gardiner, og plakatenes sterke farver passer også meget godt til det blå, hvite og sorte interiøret i vogna. Det livet det ellers rolige interiøret skikkelig opp, og det var også meningen. Et prosjekt jeg er meget tilfreds med. Takk til Anita som tipset om leverandøren :-)

Lurer imidlertid på om de skal henge en tanke høyere?
Kanskje bare fem centimeter?
Det kommer også en vegghengt lampe midt mellom de to på langveggen, men høyden har ikke betydning for den tror jeg.

Mellom vinduene på motsatt side har jeg også fått opp reklamekalenderen fra malingleverandøren Hempel. De bruker alltid så flotte maritime motiver, og årets utgave passer perfekt til resten av bildene på veggen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar