tirsdag 10. april 2012

Jeg begynner på bunnen: Nye dekk

Man kan jo spørre seg hvor man skal begynne...

Jeg tror svaret må være på bunnen.
Fortsatt er jeg i prosessen med å finne ut av mulighetene og begrensningene.
Og hvis vognen skal flyttes over lengere avstand, noe som jo er planen da den skal kjøre 105 km. til Horten i Norge, trenger den nye dekk.

Da forrige eier flyttet den for 6 måneder siden, fortalte hun at ett av dekkene eksploderte under transporten. Det ble skiftet langs landeveien, og var en stor prosess. Jeg vil derfor gjerne gjøre dette mens vognen står trygt på gårdsplassen, og heller skru av dekkene og ta dem med til dekkmannen.

Hvilke dimensjon er så slike dekk?
Jeg har ikke peiling, så jeg tok bilder av dem, og skrev ned alle detaljene som jeg sendte på mail til bl.a. SuperDæk i Fr.havn. Venter på pris derfra nå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar