fredag 20. april 2012

Ny dør og vinduer fra SparVinduer v/ Odense

Dette vinduet er tenkt plassert over arbeidsbordet.
Onsdag kveld fant jeg endelig et skikkelig godt tilbud på Blå Avis, på en utgangsdør med tre glassfelter, slik jeg har ønsket meg. Helt ny, men til halv pris fordi kunden hadde målt feil første gangen. Jeg fant også ut at SparVinduer hadde ca 800 nye dører og vinduer på restlageret sitt, og at sjansen for å også finne et par vinduer ville være store.

Torsdag morgen ringte jeg for å få bekreftet at min dør fortsatt var på lager, og den hyggelige lagermannen holdt den av hvis jeg kunne hente samme dag. Jeg ringte min gode venn Eigil som var klar for en dagstur til Fyn, og vi kjørte avsted kl 11 og var tilbake kl 20. En kjøretur på 3 timer hver vei...

Da hadde vi den fine og store døren på 100 cm bredde og 202 cm høyde bak i bilen, sammen med et to-fags bondehusvindue samt et ett-fags vindu av samme type. For alt dette inkl. dørgrep og låsesylinder med nøkler, betalte jeg kr 5.000,-. Det var prisen jeg ellers skulle gitt for bare døren! I stedet for å kjøpe brukt, syns jeg det absolutt var verdt pengene å betale noe mer, og allikevel få helt nye varer som ikke har vært brukt.

Godt pakket bil, med en stor dør og to vinduer fra Langeskov v/ Odense til Fr.havn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar